niedziela, 26 lutego 2012

Just Lose It tłumaczenie tekstu

Po prostu porzuć to




[intro]

Zgadnijcie kto wrócił

Znowu wrócił

Shady wrócił

Powiedz znajomemu

Teraz wszyscy meldujcie się na parkiecie

Na parkiecie, na parkiecie

Teraz wszyscy meldujcie się na parkiecie

OK, przestańcie... Czas pajamy


[1 zwrotka]

Chodźcie dzieci na moje kolana

Zgadnijcie kto wrócił z nowym rapem

I nie mam na myśli rapu jak w nowym przypadku oskarżenia o molestowanie nieletnich (AAAAAA!!)

Nie obawiajcie się, tatuś ma nową paczkę zabawek

Co jeszcze mógłbym zrobić by wywołać zamieszanie

Dotknąłem już wszystkiego z wyjątkiem małych chłopców

To nie jest dźgnięcie w Michaela (Jacksona)

To tylko metafora, jestem psychiczny

Czasami trochę mi odbija

Czasem tracę kontrolę nad swymi rymami

dobry Boże, pochyl się, posuń się nieco

zrób skłon, dotknij palców u nóg i suń się

Prosto na środek parkietu

(nie kumam zdania) Tee pee for my bunghole and it's cool if you let one go

Nikt nie dowie sie kto to usłyszał

Daj trochę poot poot jest ok (purt)

Ups, moja płyta właśnie przeskoczyła

I wszyscy słyszeli jak ...


[Ref]

Teraz sprawię że będziecie tańczyć

To twoja szansa

Tak chłopie, rusz tym tyłkiem

Oops, miałem na myśli 'dziewczyno', dziewczyno, dziewczyno

Dziewczyno wiesz że jesteś mym światem

OK, a teraz porzuć to

AAAAA!

Po prostu porzuć to

AAAAA!

Zaszalej

AAAAA!

Oh skarbie

Oh skarbie, skarbie


[2 zwrotka]

(śpiew)

Jest piątek i to jest mój dzień

Zazwyczaj imprezowałem do niedzieli

A może do poniedziałku? sam nie wiem do kiedy

Każdy dzień to święto

krążę po autostradzie

Czuję się świeżo

Zdjąłem koszulkę, pozwoliłem włosom powiewać

Nie wiem dokąd zmierzam

Wiem tylko kiedy tam się znalazłem

Ktoś dotyka mojego ciała


(rap)

Przepraszam panią nie chciałem zabrzmieć jak frajer

Ale jestem troche zestresowany poza pracą

Czy możesz uderzyć mnie w brzuch i pociągnąć mnie za włosy

Spluń na mnie, może wydłub mi oczy (taa)

Jak masz na imię dziewczyno

Jaki jest twój znak

[Dr Dre]: Człowieku, chyba straciłeś rozum

Dre AAAAAA!

Dobry Boże oślepłem!

Staram się jedynie rozwijać


[Ref]

Teraz sprawię że będziecie tańczyć

To twoja szansa

Tak chłopie, rusz tym tyłkiem

Oops, miałem na myśli 'dziewczyno', dziewczyno, dziewczyno

Dziewczyno wiesz że jesteś mym światem

OK, a teraz porzuć to

AAAAA!

Po prostu porzuć to

Aaaaaa

Zaszalej

AAAAA!

Oh skarbie

Oh skarbie, skarbie


[3 zwrotka]

(śpiew)

Jest wtorek i jestem zamknięty

Jestem w więzieniu, nie wiem co się stało

Mówią że biegałem z gołym tyłkiem

Po ulicy krzycząc:

AAAAAAA!!!

No cóż, przykro mi, nie pamiętam

To co wiem to jedynie

Że nie jestem winny

Powiedzieli, zachowaj to

Chłopie, mamy cię na taśmie

Krzyczącego na starszą panią: Dotknij mego ciała


(rap)

To jest część gdy rap się załamuje

To jest prawdziwie intensywne, nikt się nie odzywa

Wszystko wygląda jak ósma mila teraz

Beat powraca i wszyscy się zatracają

Krok w tył do rzeczywistości

Spójrz, to B. Rabbit

Zapisałeś mnie na walkę

Jestem dorosłym mężczyzną

tapatapatapatapa...

Nie mam żadnych ograniczeń żeby postępować właściwie,

więc Chubba tubba mowią na mnie towarzysze (że co?!) towarzysze (że co!?)

Złap swe lewe jajo, sprawiasz że lewe jest zazdrosne, (że co?!)

Czarne dziewczyny, białe dziewczyny, chude dziewczyny, grube dziewczyny, wysokie dziewczyny, niskie dziewczyny

Wzywam wszystkie dziewczyny

Wszyscy mają zameldować się na parkiecie

To twoja szansa na mały romansik dziwko

Ściśnij tyłek, nadszedł sezon

Po prostu krzycz AAAAA!

Takie uspokajające


[Ref]

Teraz sprawię że będziecie tańczyć

To twoja szansa

Tak chłopie, rusz tym tyłkiem

Oops, miałem na myśli 'dziewczyno', dziewczyno, dziewczyno

Dziewczyno wiesz że jesteś mym światem

OK, a teraz porzuć to

AAAAAA!

Po prostu porzuć to

AAAAAA!

Zaszalej

AAAAAA!

Oh skarbie

Oh skarbie, skarbie


Mniam mniam, dotknij mego ciała

Mniam mniam, dotknij mego ciała

Ooh, chłopcze dotknij mego ciała

To znaczy, dziewczyno, dotknij mego ciała


heh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz