wtorek, 28 lutego 2012

Enrique Iglesias Bailamos tłumaczenie

Tańczymy wieczorem

Składam swoje życie w twoje dłonie

Wychodzimy na parkiet

Nic nie jest już zabronione


Nie wypuszczaj świata z dłoni

Nie pozwól ulecieć chwili

Nic nas dziś nie powstrzyma

Tańczmy, niech rytm nas porwie

Tańczmy, kocham cię, moje kochanie

Tańczmy, chcę by ta noc trwała wiecznie

Tańczmy, kocham cię, moje kochanie


Dziś wieczór jestem twój

Sprawimy, by tak było

A teraz uwalniam się

Jest coś

O czym powinnaś wiedzieć

Nie opuszczę cię na krok

Będziemy tańczyć całą noc

Chcę sięgnąć gwiazd


Tańczmy, niech rytm nas porwie

Tańczmy, kocham cię, moje kochanie

Tańczmy, chcę by ta noc trwała wiecznie

Tańczmy, kocham cię, moje kochanie


Dziś wieczór zatańczymy

Tak, jakby nie było jutra

Jeśli zostaniesz przy mnie

Kocham cię, moje kochanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz