środa, 22 lutego 2012

Enrique Iglesias - Tu Y Yo tłumaczenie

”Ty i ja”

Ty i ja,
Wierni w cierpieniu,
Nagle całkowita słabość
W miłości,
Gotowi, aby zatonąć.

Więc, kto mi wyjaśni,
Dlaczego nie przestaję myśleć o tobie
I mimo, że wszystko idzie źle,
Nie jest w moich planach
Przestać cię kochać.
Moje serce nie chce cię zapomnieć.
Jestem przywiązany do twojej skóry.

Ty i ja
Zderzamy się idąc.
Bez wątpienia
To jest wojna bez końca.
Namiętność, ból,
To złe połączenie

Więc kto mi wyjaśni,
Dlaczego nie przestaję myśleć o tobie
I mimo, że wszystko idzie źle
Nie jest w moich planach
Przestać cię kochać
Moje serce nie chce cię zapomnieć
Jestem przywiązany do twojej skóry

Ty i ja
To złe połączenie

Więc kto mi wyjaśni,
Dlaczego nie przestaję myśleć o tobie
I mimo, że wszystko idzie źle
Nie jest w moich planach
Przestać cię kochać
Moje serce nie chce cię zapomnieć
Jestem przywiązany do twojej skóry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz