poniedziałek, 20 lutego 2012

Selena Gomez Bang bang bang tłumaczenie

Ochh Ochh

Mój nowy chłopak był kiedyś modelem
Wygląda sto razy lepiej niż ty
Wygląda sto razy lepiej niż ty
Mój nowy chłopak wie, jak do mnie dotrzeć
Jego miłość jest głębsza, wiesz?
Jest prawdziwym opiekunem, wiesz?

Bum, Bum, Bum
Włamuje się
Kradnąc z powrotem całą swoją miłość,
przekazując ją jemu
Bum, Bum, Bum
Tym razem wygrywam
Myślałam, że twoja miłość była taka fajna,
dopóki nie wpuściłam do serca jego

Teraz to ty będziesz ( x4 )
Nieszczęśliwy
Teraz to ty będziesz ( x2 )
Kiedy ja będę się dobrze bawić
Będziesz złamany

Mój nowy chłopak wie czego chcę
Jest bardziej pewny siebie niż ty
Jest bardziej pewny siebie niż ty
Mój nowy chłopak naprawdę lubi się z tym obnosić
On mnie nie ukrywa, wiesz?
On się mną chwali, wiesz?

Bang, Bang, Bang
Włamuje się
Kradnąc z powrotem całą swoją miłość,
przekazując ją jemu
Bang, Bang, Bang
Tym razem wygrywam
Myślałam, że twoja miłość była taka fajna,
dopóki nie wpuściłam do serca jego

Teraz to ty będziesz ( x4 )
Nieszczęśliwy
Teraz to ty będziesz ( x2 )
Kiedy ja będę się dobrze bawić
Będziesz złamany

Mam nadzieję, że poślizgniesz się,
przewrócisz i upadniesz w mym sercu,
I będziesz tam samotnie leżał
Tak, masz czego chciałeś
Podtrzymujesz się na rękach i kolanach
Chwytając łapczywie powietrze
Chwytając łapczywie mnie
Kochanie, nie wstrzymuj oddechu
Odeszłam do innego

Och, woah,
Do innego, do innego

Och, woah
Do innego, do innego

Bum, Bum, Bum
Włamuje się
Kradnąc z powrotem całą swoją miłość,
przekazując ją jemu
Bum, Bum, Bum
Tym razem wygrywam
Myślałam, że twoja miłość była taka fajna,
dopóki nie wpuściłam do serca jego

Teraz to ty będziesz ( x4 )
Nieszczęśliwy
Teraz to ty będziesz ( x2 )
Kiedy ja będę się dobrze bawić
Będziesz złamany

Bum, Bum, Bum
Włamuje się
Kradnąc z powrotem całą swoją miłość,
przekazując ją jemu
Bum, Bum, Bum
Tym razem wygrywam
Myślałam, że twoja miłość była taka fajna,
dopóki nie wpuściłam do serca jego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz