poniedziałek, 12 marca 2012

All About You tłumaczenie tekstu piosenki

[Dru Down & Tupac]

O tak (tak, hahaha)

To wszystko o tobie (tak)

Gliniarz!

Powiem ci, że to wszystko o tobie kochana (tak, hahaha)

Dru Down jest tutaj

Z moim człowiekiem Pizznaciem, wiesz o czym mówię?

To wszystko o tobie

Powiem ci, że to wszystko o tobie, ale ty i tak wiesz, że kłamię

Huh, tak


[Tupac]

Prawdopodobnie jesteś tak samo oszukańcza jak poprzednia suka

Chcesz się śmiać z tego jak ta zła dziwka mnie nabrała

Myślałem, że to ja ją mam, ale na dłuższą metę to ona miała mnie

Takie już moje szczęście, że jestem skazany na pieprzenie się ze złą laską

Mądre decyzje bazowane na kłamstwach, żyjemy w

Haniebnych czasach, ta gra jest moją religią

Możesz się bujać z bandytą, zamiast z tym słabym frajerem szukać miłości w każdym klubie

Widzę, że patrzysz jakbyś tego chciała, kochanie, jeżeli tego chcesz to zrób to

Niech alkohol pozwoli ci się do tego przemóc

Wciąż jestem lekko pijany od ostatniej nocy, tańczę jak szef, jestem uzależniony od szybkiego życia

Próbuję krzyczeć, a ty mi mówisz, że masz kogoś, mówisz, że nie imponują ci pieniądze, jakie zarabiam

Stawiam, że to prawda co mi mówią, zaraz po wyjściu z więzienia życie jest piekłem dla sławnego Czarnego

Więc to jest przyczyną dlaczego cię zawołałem, może już o tym wiesz

Wyobrażam sobie jak się razem pocimy, czy mogę o to prosić?

Jestem uzależniony od tego, co robisz, wszystko co mówię, to wciąż prawda laseczko

Bo to wszystko o tobie


[Nate Dogg & Tupac]

Każde miasto do jakiego się wybieramy

Każdy teledysk (to wszystko o tobie)

Obojętnie gdzie idę (tak, czarnuchu)

Widzę tą samą sukę

Każde miasto do jakiego się wybieramy

Każdy teledysk (to wszystko o tobie)

Obojętnie gdzie idę

Widzę tą samą sukę


[Tupac]

Złożę ci obietnicę, jeśli pójdziesz ze mną

Tylko daj mi znać, słyszałem jak krzyczałaś moje imię zanim wyszedłem

Nikt mnie nie kocha, jestem bandyckim czarnuchem

Przebywam tylko z kryminalistami i dilerami narkotyków, kocham czarnuchów

Bo pochodzimy z tego samego miejsca

Bądź świadkiem jak krzyczę do suczki, zobacz jak szybko to się rozgrywa

W jaki sposób mogę jej powiedzieć, że jestem podrywaczem?

Nawet nie przejmuję się, żeby przestać puszczać

Dym z zioła w powietrze

Gdziekolwiek idę, wszędzie są sucze fanki

Czekające na czarnuchów pod koniec każdego show

Właśnie cię widziałem w teledysku mojego przyjaciela

Nigdy nie stawiam dziwki przed moich przyjaciół, znowu to samo

Podążaj za przywódcą i obserwuj dramat przez jaki przechodzę

To wszystko o tobie (hahaha, tak czarnuchu)

To wszystko o tobie


[Nate Dogg & Tupac]

Każde miasto do jakiego się wybieramy

Każdy teledysk (to wszystko o tobie)

Obojętnie gdzie idę

Widzę tą samą sukę

Każde miasto do jakiego się wybieramy

Każdy teledysk (to wszystko o tobie)

Obojętnie gdzie idę

Widzę tą samą sukę


[Fatal]

Jesteś chora od ssania pały czy to grypa?

To nie jest o tobie ani o twojej suczej ekipie

Każde miasto do jakiego się wybieramy, każdy teledysk

Wyjaśnij czarnuchowi dlaczego widzę tą samą gównianą sukę

Myślisz, że to wszystko o tobie?

Laseczko, posuwam laski jak Dru i moje czarnuchy z Nasty New


[Kadafi]

Nie możesz mnie powstrzymać, wybiorę lepszą drogę

Być może liryczny atak, a to było mydlenie oczu

Gdy zacząłem zarabiać wszyscy zaczęli sprawiać mi kłopoty

Jestem w pełni opanowany, flows będzie pokrywał ściany i z nich znikał, dziwki będą szukać na ulicy okazji

A ja wciąż będę zadawał się z gangsterami, a Dramacydal zajmie się ludźmi, którzy

Są bardzo zainteresowani złotem i pragną mojego złotego Rolexa


[Fatal]

Wsuwam z łatwością

Dobrze się wyślizguję

Dziwki wiedzą, że

Przyszedłem się pieprzyć

Spróbujcie mnie przycisnąć

Pieprzysz się z czarnuchami jak Bruce Jenner, kiedy ja cię najlepiej zaspokajam

Pieprzyłem dziwki od Zachodniego Wybrzeża do Zachodniej Wirginii


[Nate Dogg & Tupac]

Każde miasto do jakiego się wybieramy

Każdy teledysk (to wszystko o tobie)

Obojętnie gdzie idę

Widzę tą samą sukę

Każde miasto do jakiego się wybieramy

Każdy teledysk (to wszystko o tobie)

Obojętnie gdzie idę

Widzę tą samą sukę

Każde miasto do jakiego się wybieramy

Każdy teledysk (to wszystko o tobie)

Obojętnie gdzie idę

Widzę tą samą sukę

Każde miasto do jakiego się wybieramy

Każdy teledysk (to wszystko o tobie)

Obojętnie gdzie idę

Widzę tą samą sukę


[Snoop Dogg]

Mówię ci

To jest to samo stare gówno

To znaczy, cholera, wiesz o czym mówię?

Siedzę sobie i oglądam teledysk Montella Jordana

Widzę tą samą dziwkę, która była w teledysku mojego ziomka Nate Dogga

Potem przełączam na inny kanał

Oglądam teledysk mojego ziomka Tupaca

I widzę tą samą dziwkę, która była w moim teledysku

Wiesz o czym mówię?

A potem

Żeby to było jeszcze bardziej pojebane

Oglądam Marsz Miliona

I w tym Marszu Miliona widzę tą samą dziwkę

Która była w teledysku mojego ziomka Warrena G

To znaczy, cholera, gdziekolwiek spojrzę

Gdziekolwiek pojadę

Widzę tą samą sukę

Nie wkurzaj się, jestem po prostu szczery

Tak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz