wtorek, 6 marca 2012

Led Zeppelin Babe I'm Gonna Leave You tłumaczenie

Mała, mała, mam zamiar cię porzucić

Powiedziałem, mała, mam zamiar cię porzucić

Porzucić cię w ten letni czas

Porzucić cię gdy lato się przytoczy

Porzucić cie gdy nadejdą letnie dni


Mała, ma-ma-ma-mała, mała,

Mała, nie chcę cie porzucić

Nie żartuję, kobieto, ale ja nie usiedzę w jednym miejscu

Tak, o tak, mała, mała, mnie tam nie będzie,

Naprawdę muszę wędrować

To wzywa mnie tak, jak wzywać mnie zwykło

To woła mnie z powrotem do domu.


Wiem, wiem, wiem

Ja nigdy, nigdy, nigdy, nigdy,nigdy cię nie opuszczę, mała

Ale muszę stąd odejść,

Muszę cie zostawić

Och mała, mała, mała, mała

Mała, mała, mała, czy nie słyszysz jak to wołasz

Kobieto, kobieto, wiem

Wiem, że dobrze znowu z tobą być

I wiem, że któregoś dnia, mała,

To naprawdę się stanie, naprawdę

Będziemy co dzień po parku spacerować

Słyszysz co mówię, codziennie.


Mała, to naprawdę nadejdzie,

Ty mi przyniosłaś szczęście gdy niebiosa były szare

Lecz teraz muszę odejść


Mała, mała, mała, mała

Bo woła mnie

Woła mnie mój dom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz