sobota, 10 marca 2012

U2 White as Snow tłumaczenie

BIAŁY JAK ŚNIEG


Nie ma wzgórz tam skąd pochodzę

Ląd płaski jest a droga prosta i szeroka

Ja i mój brat jechaliśmy godzinami

Jakby starczyło nam lat a nie dni

Twarze mieliśmy blade jak śnieg


Kiedyś wierzyłem w świętość miłości

Potem myślałem, że o mnie zapomniał ten,

Kto wybacza przebaczenie, gdy przebaczenie to nie

Tylko baranek biały jak śnieg


A woda była lodowata

Kiedy spływała po mnie

A księżyc lśnił nade mną


Teraz ten suchy ląd nie wydaje owoców

Tylko maków śmiech pod półksiężycem

Droga zatrzymuje obcych

W ziemi zasialiśmy ziarno

Tam gdzie może znajdziemy baranka białego jak śnieg


Jako dzieci szliśmy do lasu polować

By uśpić noc strzelając do gwiazd

Teraz każdy obcy zdaje się wilkiem

Każda nieznana nam twarz

Gdyby serce mogło być białe jak śnieg

Gdyby serce mogło być białe jak śnieg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz