sobota, 21 kwietnia 2012

Dancing Barefoot tłumaczenie piosenki

tanczac boso


ona jest blogoslawiona

ona jest od niego uzalezniona

ona jest zrodlem polaczenia i

jest zlaczona ze mna


oto nadchodze i nie wiem dlaczego

wiruje tak nieustannie

czy to mozliw ze on mnie przyjmuje


tancze boso

w glowie mi wiruje

wciaga mnie jakas dziwna muzyka

wpakowalem się w to jak w jakas heroine


ona jest uszlachetnieniem

ona jest istota ciebie

ona jest skoncentrowana na

tym, który został przez nia wybrany


oto nadchodze skoro nie wiem dlaczego

wiruje tak nieustannie

czy to mozliw ze on mnie przyjmuje


tancze boso

w glowie mi wiruje

wciaga mnie jakas dziwna muzyka

wpakowalem się w to jak w jakas heroine


ona jest wytchnieniem

ona cie odurza

ona daje leniwe wrazenie ze

on sie z nia unosi


oto nadchodze skoro nie wiem dlaczego

wiruje tak nieustannie

puki nie strace poczucia grawitacji


tancze boso

w glowie mi wiruje

wciaga mnie jakas dziwna muzyka

wpakowalem się w to jak w jakas heroine


oh, boze czuje ponieważ jestes

oh, boze czuje ponieważ jestes

oh, boze czuje ponieważ jestes

oh, boze czuje ponieważ jestes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz