wtorek, 24 kwietnia 2012

Delilah tłumaczenie tekstu piosenki

Delilah


Delilah, Delilah, moja, moja –jesteś zniewalająca

Dzięki Tobie się uśmiecham, choć właśnie miałem się rozpłakać

Przynosisz mi nadzieję, rozśmieszasz mnie

Lubisz to

Umykasz jak zabójca, tak niewinnie

Ale kiedy wymachujesz wszystkimi łapkami tak rozkapryszona i kąsasz – nic nie szkodzi

Delilah, Delilah, moja, moja –jesteś nieobliczalna

Jestem dzięki Tobie bardzo szczęśliwy

Gdy przytulasz się i śpisz obok mnie

I wtedy czynisz mnie odrobinę szalonym

Gdy siusiasz dookoła mojej Dworskiej Świty

Delilah, Delilah

Hej-hej-hej

Ty przejmujesz kontrolę nad moim domem i jego ogniskiem

Kiedy próbujesz odebrać telefon, który dzwoni

Delilah, jesteś moimi źrenicami

Miał, miał, miał

Kocham Cię Delilah

Jestem bardzo szczęśliwy - dzięki twoim pocałunkom

I odchodzę od zmysłów och…

Miał, miał, miał

Jesteś zniewalająca – kocham Cię

Kocham Cię Delilah

Ooooch – kocham Twoje pocałunki…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz