czwartek, 26 kwietnia 2012

Tired Of Being Sorry tłumaczenie tekstu

Nie wiem dlaczego

Chcesz pójść za mną dzisiaj wieczorem

Kiedy reszta świata

Się skrzyżowała i pokłóciła

Zawiodło nas

Tysiące powodów, że wiem

Aby rozdzielić na zawsze niepokój

Ze wszystkimi demonami jakie posiadam

Pod srebrnym księżycem


Być może miałaś rację

Ale kochanie, byłem samotny

Nie chcę walczyć

Jestem zmęczony przepraszaniem


Chandler i Van Nuys

Ze wszystkimi wampirami i ich pannami młodymi

My jesteśmy całkowicie anemiczni i ślepi

I tęsknotą życia

Poza srebrnym księżycem


Być może miałaś rację

Ale kochanie, byłem samotny

Nie chcę walczyć

Jestem zmęczony przepraszaniem

Stoję na ulicy

Krzycząc do Ciebie

Nikt nie widzi mnie

Prócz srebrnego księżyca


Tak daleko - kosmos

Zmiażdżyłem się - zgubiłem się

Chcę dostać się do Ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz