poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Eminem Like Toy Soldiers tłumaczenie

Jak żołnierzyki


Krok po kroku, serce przy sercu, lewa, prawa, lewa

Wszyscy giniemy jak zabawkowe żołnierzyki


Krok po kroku, serce przy sercu, lewa, prawa, lewa

Wszyscy giniemy jak zabawkowe żołnierzyki

Kawałek po kawałku, rozdzierani, nigdy nie wygrywamy

Ale walka toczy się dla zabawkowych żołnierzyków


Powinienem być żołnierzem który nigdy nie traci spokoju

I chociaż trzymam ciężar całego świata na swych ramionach

Nigdy nie powinienem tego okazywać, moja załoga nie powinna o tym wiedzieć

Nawet jeśli to oznacza podążanie krok po kroku z Benzino, to nieważne

Nigdy nie wciągnąłbym ich w walki którymi się zajmuję

gdyby to nie było absolutnie konieczne

Powinienem dawać przykład

Muszę być przywódcą, moja załoga chce bym nią dowodził

Jeśli jakieś gówno się wydarzy, muszę być przy nich

Teraz gdy się wydarzyło, próbuję je zmiażdżyć ale jest za późno

Jest liniA, którą się po prostu nie przekracza, a on ją przekroczył

Słyszałem jak wymawiał imię Hailie w piosence a potem to straciłem

To było szalone, to gówno było gorsze niż jakiekolwiek szaleństwo Jaya-Z czy Nas'a

I chociaż walka była wygrana, czułem się jakbyśmy ją przegrali

Straciłem za dużo energii w niej, jestem naprawdę wykończony

Jestem tak w nią wplątany że czuję się jakbym sam ją wywołał

To nie dlatego zajmuję się hip-hopem, to nie tego chciałem

Nigdy nie było moim celem sprawienie by ktoś zginął

Czemu miałby niszczyć coś co pomagałem budować

To nie było moim zamiarem, moje zamiary były dobre

Przebrnąłem przez całą swą karierę bez wspominania...

Teraz to tylko brak szacunku jeśli otworzę usta

I powiem o czymś o czym nic nie wiedziałem

Plus Dre powiedział mi bym się nie wtrącał, to nie była moja sprawa

Więc tak zrobiłem, odsunąłem się i patrzyłem i zgrzytałem zębami

Podczas gdy on jest w TV

Pieprzyć to, rozumiem, że to jest biznes

Ale jednak wiem że to gówno może przydarzyć się w każdej minucie bo...


Krok po kroku, serce przy sercu, lewa, prawa, lewa

Wszyscy giniemy jak zabawkowe żołnierzyki

Kawałek po kawałku, rozdzierani, nigdy nie wygrywamy

Ale walka toczy się dla zabawkowych żołnierzyków


Krok po kroku, serce przy sercu, lewa, prawa, lewa

Wszyscy giniemy jak zabawkowe żołnierzyki

Kawałek po kawałku, rozdzierani, nigdy nie wygrywamy

Ale walka toczy się dla zabawkowych żołnierzyków


Był czas kiedy mogłeś rymować

I nie martwić się o to, że ktoś z twoich ludzi zginie

Ale teraz to się zmieniło, bo raz wmieszałeś w to czyjeś dziecko

To sie zaczęło nasilać, to już nie tylko słowa, prawda?

To już gra w inne klocki, wymawiając imiona to już nie tylko rapowanie

Właściwie staraliśmy się powstrzymać 50 i Ja Beef od działania

Ja i Dre siedliśmy z nim i pogadaliśmy

I powiedzieliśmy mu by nie zaczynał

Do czasu gdy Ja zaczął gadać w magazynach jak go dźgnęliśmy

Pieprzyć to 50, zmiażdż ich, posiekaj i niech mają za swoje

Tymczasem skupiłem swą uwagę na czymś innym

Jakiś recepcjonista z The Source który odbiera telefony na swym biurku

Ma na moim punkcie obsesję i myśli że będę jego wskrzeszeniem

Chce zmieść pył ze swego mikrofonu i nagrać coś nowego

Ale teraz to spieprzył bo jednym ze sposobów w jaki się pojawiłem

Było przez tę samą wytwórnię która uczyniła mnie sławnym

Teraz jej właściciel ma do mnie pretensje o nic

Ale walić to, ten sukinsyn też to może mieć, więc walić go

Ale jestem tak zajęty byciem wkurzonym że nie mogę przestać myśleć

Że właśnie odziedziczyliśmy 50's beef z Murder Inc

A on odziedziczył moje i jest w porządku ...

Wciąż mamy żołnierzy na linii frontu

Gotowych zginąć za nas jak tylko dostaną rozkazy

Nigdy nas nie wydrzeć, ściśle okazują że nas wspierają

Może wspomnimy ich w rapie albo w refrenie

By ukazać jak ich kochamy i jak ważne jest dla nas

Mieć Runion Avenue Soldiers w naszych zakątkach

Ich lojalność do nas jest więcej warta niż każda nagroda

Ale nie chcę by żaden z mych ludzi był raniony czy zamordowany

To nie jest tego warte, nie znam lepszego sposobu by to wyrazić

Niż po prostu powiedzieć że ich kocham was za bardzo by zobaczyć wynik

Oddalę się od tego zanim pozwolę im iść dalej

Ale nie przekręć tego, to nie jest moje usprawiedliwienie

Chcę być tylko większym mężczyzną

Jeśli możecie przestać kłapać dziobami co ja też umiem

Bo szczerze mówiąc mam dość gadania

Nie pozwolę innym pogrzebać reszty mojej świadomości bo...


Krok po kroku, serce przy sercu, lewa, prawa, lewa

Wszyscy giniemy jak zabawkowe żołnierzyki

Kawałek po kawałku, rozdzierani, nigdy nie wygrywamy

Ale walka toczy się dla zabawkowych żołnierzyków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz