wtorek, 17 kwietnia 2012

Soundgarden - Fopp tłumaczenie

Foppowałem całą noc i poprzednią też

Musiałem foppować na zewnątrz a potem trafiłem pod strzechę

Foppowałem tak mocno że wprawiłem ludzi w uciechę

Oni cofnęli się i oddali mi podłogę po ostatnią dechę

Tańczyłem fopp, fopp

Oni nie zatrzymaliby mnie

Taak ja foppowałem i szalałem

Cały dom rozdansowałem

Foppować, tak jak to cię rusza, każdy jeden

Foppował, wszędzie gdzie idziesz, zrób całe

Kupowanie, przygibnij do podłogi, każdy

Foppował

Pofoppuj ze mną a ja pofoppuję z tobą

Foppowanie to hiper super nowość

Foppowałem tak mocno że but mój odszedł w nicość

Foppowałem tak twardo że musieli usunąć się na bok

Połam nogi, nie oszczędzaj pleców

Rób co twoje, nie spuszczaj z gazu

Pokołysaj bioderkami a potem obrót

No najpierw fopp w górę

A potem fopp w dół

Zafoppuj mną jak trzeba, nie waż się zafoppować źle

Będziemy tu foppować aż po blady dzień

Jestem za niski, skarbie, ale ty jak sosny pień,

Kiedy jednak foppujemy to nie znaczy nic a nic, taak

Foppować, tak jak to cię rusza, każdy

Foppował, wszędzie gdzie idziesz, zrób całe

Kupowanie, przygibnij do podłogi, każdy jeden

Foppował

Taak

Fopp i rock

Fopp i rock

Taak, odstawiałem foppa i rocka

Fopp i rock

Och, fopp i rock

Taak, odstawiałem foppa i rocka

Taak, fopp i rock

Taak, odstawiałem foppa i rocka

Taak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz