sobota, 28 kwietnia 2012

Metallica The Prince tłumaczenie

Książe


Teraz widzę jego twarz, teraz widzę jego uśmiech

Takie samotne miejsce, żadnej złotej mili

Oczy opowiadają chorobliwe historie o jego czarnym sercu

Jego dzieła przez przeszłe wieki mówią wiele o nim


Widzisz jego twarz, widzisz jego

Czas umierać


Anioł z piekieł, zmienia moje sny

Chcę dla godziny sławy, dla szacunku pieniądza

Chciałem sprzedać swoja duszę, aby się odrodzić

Chcę ziemskich bogaczy koronować cierniem


Widzisz jego twarz, widzisz jego

Czas umierać


Urodziłem się głupcem, nie chcę tego kontynuować

Diable weź moja duszę, diamentami odpłacisz

Nie obchodzi mnie niebo, więc nie szukaj mnie bo nie zapłaczę

I będę płonął w piekle, od dnia kiedy umrę


Widzisz jego twarz, widzisz jego

Czas umierać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz