środa, 18 kwietnia 2012

Let it snow tłumaczenie tekstu

Och, pogoda na zewnątrz jest okropna

Ale ciepło ognia jest tak zachwycające

I dopóki nie musimy nigdzie iść

Pozwólmy śniegowi padać, pozwólmy śniegowi padać.


Nie wygląda na to, by miało przestać padać

A ja przyniosłem trochę kukurydzy na popcorn

Światła wokół drogi są wyłączone

Pozwólmy więc padać śniegowi, pozwólmy mu padać.


A kiedy w końcu pocałujemy się na pożegnanie

Ach, jak ja nie cierpię wychodzenia podczas burzy śnieżnej

Ale jeśli przytulisz mnie naprawdę mocno

Przez całą drogę do domu będzie mi ciepło


Ogień powoli gaśnie

A my wciąż się żegnamy

Tak długo jak mnie kochasz

Pozwólmy padać śniegowi.


Aj, niie wygląda na to, by miało przestać padać

A ja przyniosłem trochę kukurydzy na popcorn

Światła wokół drogi są wyłączone

Pozwólmy więc padać śniegowi, pozwólmy mu padać.

Tak... pozwólmy mu padać!


Całą drogę do domu będzie mi ciepło

Całą drogę do domu będzie mi ciepło.


Ogień powoli gaśnie

A my się ciągle żegnamy

Tak długo jak mnie kochasz


Pozwólmy śniegowi padać!

Pozwólmy śniegowi padać!

Pozwólmy śniegowi padać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz