środa, 18 kwietnia 2012

Nicole Scherzinger - Casualty tłumaczenie

Zbyt blisko by zobaczyć tyle miłości, którą przestaliśmy oddychać
Słodka historia nie wystarczy dla bicia mojego serca
Za dużo łez wypłakałam przez Ciebie
Za dużo usprawiedliwiłam Twoich kłamstw
Jak możesz stać tam i mówić że wiesz kto jest winny
Jak możesz zachowywać się jakby wszystko było w porządku.

Nie mów, że mnie kochasz
Przystawiając mi broń do głowy
I mówiąc, że nie próbowałam, oh
Nie mów, że mnie pragniesz
By przyjść do mojego łóżka
I udawać, że nie umieramy
Jedno z nas odejdzie
Albo któreś stanie się ofiarą

Tak tu zimno
W moim sercu wciąż jest pragnienie byś mnie przytulił
Kochanie, nigdy mnie nie usłyszysz
Wtedy, kiedy będę przez Ciebie znów tak samotna
Widzę, że mówisz, lecz z Twych ust nie wypływa muzyka
Widzisz, że płaczę, lecz moje łzy nie ranią Cię już
Jak możesz stać stac i mówić że wiesz kto jest winny
Jak możesz zachowywać się jakby wszystko było w porządku.

Nie mów, że mnie kochasz
Przystawiając mi broń do głowy
I mówiąc, że nie próbowałam, oh
Nie mów, że mnie pragniesz
By przyjść do mojego łóżka
I udawać, że nie umieramy
Jedno z nas odejdzie
Albo któreś stanie się ofiarą

Oddech w brak oddechu, porażka za wątpliwościami
Znowu i znowu
Wstaję do zimnej rzeczywistości
Znowu i znowu


Nie mów, że mnie kochasz
Przystawiając mi broń do głowy
I mówiąc, że nie próbowałam, oh
Nie mów, że mnie pragniesz
By przyjść do mojego łóżka
I udawać, że nie umieramy
Jedno z nas odejdzie
Albo któreś stanie się ofiarą

Jedno z nas odejdzie
Albo któreś stanie się ofiarą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz