wtorek, 24 kwietnia 2012

Obejmij mnie - Monika Brodka

Bez miłości zima tak

Wieje chłodem i lodem

Na ustach wiatr słodki tak

Zamarzł czas


Bez miłości zima w nas

Czarno-biała cała

Nie cieszy nic, nawet sny

Są z lodu dziś


Przyjdź do mnie więc

Jak ciepły dzień

Obejmij mnie

Tylko tego jest mi brak

Przytul mnie mocno tak

Miłość jutro stopi w nas

A do wiosny trzymaj mnie

W każdą noc

W każdy dzień


Bez miłości zima w nas

Gorzkie słowa chowa

W zimowy sen zapadł deszcz

Na ustach szept


Przyjdź do mnie więc

Wiatr, ciepły dzień

Obejmij mnie

Tylko tego jest mi brak

Przytul mnie mocno tak

Miłość lód roztopi w nas

A do wiosny trzymaj mnie

W każdą noc


(Dziś jesteś tu)

Na zawsze chcę tak zostać

(Nie odchodź już)

Nie odchodź już

Przegoń chwile złe

Dzień po dniu

W świecie chłód

Ale miedzy nami nie ma go już


Tylko tego jest mi brak

Przytul mnie mocno tak (mocno tak)

Miłość lód roztopi w nas (roztopi w nas)

Do wiosny trzymaj mnie

W każdą noc w każdy dzień [x2]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz