wtorek, 17 kwietnia 2012

Depeche Mode - Higher Love tłumaczenie

GORĘTSZA MIŁOŚĆ


Mogę skosztować więcej niż poczuć

Ten żar w środku jest tak prawdziwy

Mogę prawie położyć ręce

Na ciepłym żarze, który wciąż się tli


Poruszony,wyniesiony wyżej

Poruszony,moja dusza płonie

Poruszony gorętszą miłością

Oddaję całą kontrolę

Pożądaniu, które w całości mnie pochłania

Prowadzi mnie za rękę ku nieskończoności

Kłamie czyhając na moje serce


Poruszony,wyniesiony wyżej

Poruszony,moja dusza płonie

Poruszony gorętszą miłością


Niebo na skrzydłach miłości

Tak wiele możesz wynieść ponad to


Poruszony,wyniesiony wyżej

Poruszony,moja dusza płonie

Poruszony gorętszą miłością


Oddałem serce i duszę

Poświęciłem je dla wyższego celu


Poruszony,poruszony gorętszą miłością

Gorętszą miłością

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz