wtorek, 17 kwietnia 2012

Seal - Just Like You Said tłumaczenie

Ja
Ja jestem taki niepewny
W każdej minucie tego oczekiwania
W każdej sekundzie w której jestem z dala od Ciebie

I miłość
Jest drogą która nie ma żadnych zasad
Wiem to, że kocham Cię, nawet jeśli
To jest głupie czekanie na próżno
Czekanie na próżno

ref.
Wczoraj, to mnie uderzyło
Poczułem, że oddalamy się od siebie
Powiedz, jeśli możesz, że jest ok
Właśnie w ten sam sposób co wtedy
Czasami, upadam i
Czuje się jakbym nie znał drogi
Powiedz, jeśli możesz, że jest ok
Właśnie w ten sam sposób co wtedy
Właśnie w ten sam sposób

Teraz
Teraz moje dni stają się długie
Dobrze
Wiem że nigdy nie poczuje się tak samo

Więc proszę
Nie pozwól moim upadkom wprowadzać cię w zakłopotanie
Zawsze wiedziałem że
Potrzebuję cie, tak

ref. x2

Właśnie w ten sam sposób (jak kiedyś)
Właśnie w ten sam sposób
Właśnie w ten sam sposób jak kiedyś
Właśnie w ten sam sposób

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz