wtorek, 6 marca 2012

Black Hole Sun tłumaczenie tekstu

Soundgarden - Czarna Dziura Słońcem


W moich oczach

Brak zapału

W przebraniu

Jak nie jeden wiedzący

Skóra na twarzy

Kłamstwa węża

Słońce

W mojej hańbie

Gorąco wrzę

Letni smród

Czysta czerń

Niebo patrzy na umarłego

Woła moje imię

Poprzez elitę

I usłyszę cię

Ponowny krzyk


Czarna dziura słońcem

Nie przybędziesz

Obmyjesz się daleko w deszczu

Czarna dziura słońcem

Nie przybędziesz

Nie przybedziesz


Krag jęków

Zimno i wilgoć

Kradną ciepły wiatr

Zmęczeni przyjaciele

Chwile odchodzą

Dla uczciwych ludzi

A czasami

Daleko, zbyt długo

Dla węży

W moich butach

Poszedłem spać

A moja młodość

Modlę się, by utrzymać

Niebiańską przesyłkę

Dalekiego piekła

Nie jeden śpiewa

Tak jak ty

Trochę więcej


Powieś moją głowę

Utop mój strach

Dopóki po prostu cały

Znikniesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz