czwartek, 8 marca 2012

Breakin Dishes tłumaczenie piosenki

[x4]

Nie wiem kim myślisz, że jestem


Poszedł o 3.30 (3.30)

Wrócił później o 3.30 (3.30)

Jestem super fajna, byłam głupia

Ale teraz jestem gorąca a Ty kotku tego nie dostaniesz

Teraz się nie mylę, nie wkręcam

Jestem obłąkana, ale tylko trochę (huh)

Skopuję tyłki, Zabieram nazwiska

Bucham płomieniem, nie wracaj do domu kochany


Tłukę naczynia na Twojej głowie

Przez całą noc (uh huh)

I nie przestanę póki nie zobaczę policji i świateł (uh huh)

Walczę z facetem (dziś wieczorem)

Walczę z facetem (dziś wieczorem)

Walczę z facetem

Z facetem, z facet-e-e-e-eem

Z facetem, z facetem, z facet-e-e-e-eem

Ohhhh


Wciąż czekam, kiedy przejdziesz przez próg

Zabijam czas i wybielam Twoje ubrania

Palę na ogniu błoto

A co spalam, to Twoja odzież

Robię się niespokojna, zaczynam sprawdzać

I nie mogę uwierzyć, że wychodzi co noc i nigdy się nie zameldowuje

To musi być oszukiwanie, człowieku sama nie wiem

Rozglądam się dookoła za czymś do rzucenia


Rozbijam naczynia na Twojej głowie

Przez całą noc (uh huh)

I nie przestanę póki nie zobaczę policji i świateł (uh huh)

Walczę z facetem (dziś wieczorem)

Walczę z facetem (dziś wieczorem)

Walczę z facetem

Z facetem, z facet-e-e-e-eem

Z facetem, z facetem, z facet-e-e-e-eem

Ohhhh


(Uh uh uh uh uh uh uh)

Nie wiem kim myślisz, że jestem

(Nie wiem kim myślisz, że jestem)

Ale nie skrytykuję Cię w tej chwili

(Uh uh uh uh uh uh uh)

Jeśli nie przyjdziesz, będę zirytowana i oburzona i

zdmucham, zdmucham, huh

zdmucham, zdmucham,

Zdmucham, zdmucham, huh

Zdmucham, zdmucham,

Zdmucham, zdmucham, huh

Zdmucham ten dom

Naczynia, tłukę naczynia, tłukę naczynia


Tłukę naczynia na Twojej głowie

Przez całą noc (uh huh)

I nie przestanę póki nie zobaczę policji i świateł (uh huh)

Walczę z facetem (dziś wieczorem)

Walczę z facetem (dziś wieczorem)

Walczę z facetem

Z facetem, z facet-e-e-e-eem

Z facetem, z facetem, z facet-e-e-e-eem

Ohhhh


Z facetem, z facetem, z fac-e-e-e-eem

Z facetem, z facetem, z fac-e-e-e-eem

Tłukę naczynia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz