czwartek, 8 marca 2012

I wanna know tłumaczenie tekstu

Zmuszasz mnie do czucia się lepiej

Czynisz mnie silniejszą

Czuję się tak ważna

Królowa do twojego króla


Zabierasz mnie wyżej

Czynisz mnie rozsądniejszą

I to się nie liczy

Co przyniesie jutro


I właśnie chcę byś wiedział

Że jesteś głęboko w mej duszy

Cominutowa godzina, cały czas

Nie mogę wyobrazić sobie mojego życia

Bez ciebie u mojego boku

Nie ma nic wokół

Gdybyś zostawił mnie napewno umarłabym

Bez ciebie jestem nikim


Chcę wiedzieć

Chcę wiedzieć

Jak wielkie uczucie

Ty i ja możemy być razem jak jedno


Jestem gotowa kochać Cię

Jestem gotowa dzielić to

Zabierasz mnie w miejsca

Gdzie nigdy nie byłam


Robisz mnie odważniejszą

Zabierasz mnie dalej

I pokazujesz mi cuda

Których nigdy nie widziałam


I właśnie chcę byś wiedział

Że jesteś głęboko w mej duszy

Cominutowa godzina, cały czas

Nie mogę wyobrazić sobie mojego życia

Bez ciebie u mojego boku

Nie ma nic wokół

Gdybyś zostawił mnie napewno umarłabym

Bez ciebie jestem nikim


Chcę wiedzieć

Chcę wiedzieć

Jak wielkie uczucie

Ty i ja możemy być razem jak jedno


Chcę wiedzieć

Chcę wiedzieć

Jak wielkie uczucie

Ty i ja możemy być razem jak jedno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz