niedziela, 4 marca 2012

MARILYN MANSON - No Reason tłumaczenie

Spoglądając na mój Kodachrome jackhammer, nigdy nie przeszło mi przez myśl to co ty widziałeś
Strzaskany asfalt jak czarna skorupka jajka

Nie mów, że nigdy nie ostrzegałem cię przed startem
Nie mów, że nigdy nie ostrzegałem cię przed startem
Nie jesteś łopatą, a ja nie jestem twoją ziemią

"Życie jest tylko przechodnim półcieniem, nędznym aktorem, który swoją rolę
Przez parę godzin wygrawszy na scenie w nicość przepada - powieścią idioty, głośną, wrzaskliwą, a nic nie znaczącą"

Jest tam jakiś sposób bym został niezwyciężony?
Mogę się k*rwa dołować?
Czemu umierasz, kiedy możesz zabić ojca?
Śmierć [?]
Każdy oddech przyznawał się przy osobie o nie długo obecnym spięciu
Drugi oddech przyznawał się przy osobie o nie długo obecnym spięciu

bez, bez, bez, bez, bez powodu x3

Nigdy nie mogłem odejść
Nigdy nie mogłem odejść

"Przybądźcie, o wy duchy karmiciele zabójczych myśli z płci mię wyzujcie..."

Chcę opłakiwać twoje lekkie życie
Nawet jeśli zapomnisz mnie uratować
Więc powiem nieważne albo nigdy
Nigdy, nigdy, nigdy x3
Nieważne

Gwałt Persefony był choreografią wszystkich złych Greków
Gwałt Persefony był marketingowym spiskiem

Gwałt, gwałt, gwałt Persefony x4

Nigdy nie mogłem odejść
Nigdy nie mogłem odejść

"Zapłatą za grzech jest śmierć. Nic w jego życiu się nie stało jak odszedł."

Nigdy nie mogłem odejść
Nigdy nie mogłem odejść


bez, bez, bez, bez, bez powodu x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz