poniedziałek, 5 marca 2012

Vicarious tłumaczenie tekstu piosenki

Gapię się w telewizor

Bo tragedia mnie emocjonuje

Jakakolwiek może ona być


Na przykład:

"Zabita przez męża"

"Zatopiony przez ocean"

"Zastrzelony przez własnego syna"

"Zatruła jego herbatę, a on ją ucałował na pożegnanie"

To mój typ historii,

nie ma zabawy dopóki ktoś nie zginie.


Nie patrz na mnie, jakbym był potworem.

Wykrzywiasz swoją jedną twarz,

a drugą gapisz się w ten telewizor**

gapisz się jak zombie

Kiedy matka trzyma swe dziecko,

patrzy jak umiera

Wyciąga swe ręce ku niebiosom krzycząc:

"Czemu, Oh Czemu"


A ja patrzę jak rzeczy umierają z daleka

A ja z doświadczenia , żyje kiedy cały świat umiera.


Czemu nie możemy tego po prostu tego przyznać,

Czemu nie możemy tego po prostu przyznać.

Nie zatrzymamy się póki krew nie przestanie płynąć

Także odważni, czy zuchwali,

Których pisarze nam w powieściach sprzedawali , więc

Nie zatrzymamy się póki krew nie przestanie płynąć.


A ja muszę patrzeć jak rzeczy umierają,

Z bezpiecznej odległości.

A ja z doświadczenia , żyję kiedy cały świat umiera.

Wszyscy czujecie to samo,

Więc czemu nie możemy tego po prostu przyznać.


Krew pada jak deszcz

Narysowana na grobie i na gruncie


Po części wampiry

Po części wojownicy

Drapieżni i Zboczeni

Gap się na transmisję

Śpiewaj do klekotu śmierci


La, la, la, la, kłamstwo


Bardzo łatwowierny jesteś, skoro wierzysz w

Anioły w sercach ludzi

Podnieś swoją głowę

I posłuchaj

Nie powinienem był tego mówić tego jeszcze raz


Wszechświat jest wrogi,

Taki bezosobowy

Pożryj aby przeżyć

Tak jest, tak było


Wszystkich nas karmi tragedia,

Jest jak krew dla wampira.


A ja z doświadczenia , żyję, kiedy cały świat umiera.

O wiele lepszy Ty niż ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz