poniedziałek, 12 marca 2012

Paramore - Use Somebody (cover) tłumaczenie

Krążyłam w miejscu, patrzałam tylko na dół,

Sztuczne twarze wypełniają miejsca, gdzie nie moge dotrzeć

Wiesz, ze mogłabym kogoś wykorzystać

Wiesz, ze mogłabym kogoś wykorzystać


Ktoś taki jak ty i wszystko co wiesz i jak mówisz.

Niezliczeni, skryci kochankowie z ulicy

Wiesz, ze mogłabym kogoś wykorzystać

Wiesz, ze mogłabym kogoś wykorzystać

Kogoś takiego jak Ty


Wyczerpany nocą, kiedy Ty zaczynasz żyć ja już śpię,

Tocząc wojny by wstrząsnąć poetą i rytmem

Ufam, że zauważysz

Ufam, że zauważysz

Kogoś jak ja

Kogoś jak ja

Kogoś jak ja


Ktokolwiek


Jestem już gotowa, jestem już gotowa, jestem już gotowa


Ktoś taki jak Ty

Ktokolwiek

Ktoś taki jak Ty

Ktokolwiek

Ktoś taki jak Ty

Ktokolwiek


Krążyłam w miejscu, patrzałam tylko na dół

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz