piątek, 2 marca 2012

Muhammad My Friend tłumaczenie piosenki

Muhammad, mój przyjacielu, czas powiedzieć światu

Oboje wiemy, że dziewczyna była z powrotem w Betlejem

W ten pamiętny dzień, gdy została ukrzyżowana

Miała na sobie czerwone Shiseido*, piliśmy herbatę u jej boku


Słodka, słodka, słodka

Próbowała być tak słodka dla mnie, dobrze


Muhammad, mój przyjacielu, zaczynam się bać

Naucz mnie jak kochać mych braci, którzy nie znają prawa

I co o interesie na trapezie**?

Masz rękę z masła orzechowego, ale skarbie

zrób kroplę przy kropli rosy w gospodzie


Słodycz, słodycz, słodycz

Między chłopcami, a pszczołami


Słodycz, słodycz, słodycz

Między chłopcami, a pszczołami


I Mojżeszu wiem, wiem, że zobaczyłeś ogień

Ale nigdy nie widziałeś ognia, dopóki Pele nie uderzył

A ja nigdy nie widziałam światła, ale jestem pewna, że widziałam złoto

I Gladys zostawiła trochę miejsca dla mnie w twojej winorośli

Dopóki nie dostanę swojego własnego show w TV, skarbie


Ashre, ashre, ashre, ashre (?)


A jeśli zgubię swoje Cracker Jack'i*** w przypływie

Będę miała miejsce w gumowej szacie papieża, skarbie

Muhammad, mój przyjacielu, czas powiedzieć światu

Oboje wiemy, że dziewczyna była z powrotem w Betlejem



*Shiseido - marka szminki

**tu - huśtawka cyrkowa

***popcorn i orzeszki maczane w karmelu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz