niedziela, 23 października 2011

Call Me tłumaczenie tekstu piosenki

Jeśli czujesz się smutny i samotny

Jest jeden serwis, który mogę polecić

Powiedz jedynej, która cię kocha

Mogę być ciepła i czuła

Zadzwoń do mnie, nie bój się, możesz zadzwonić

Może jest już późno, ale zadzwoń

Powiedz mi i już zaraz wpadnę

Kiedy wygląda na to, że twoi przyjaciele cię opuścili

Jest ktoś, kto o tobie myśli

Jestem jedyną, która nigdy cię nie skrzywdzi

Może to dlatego, że cię kocham

Zadzwoń, nie bój się, możesz zadzwonić

Może już późno, ale po prostu zadzwoń

Powiedz słowo i już zaraz tam będę

Teraz mnie nie zapomnij

Bo jeśli mi pozwolisz

Zawsze będę u twego boku

Musisz mi zaufać

Tak musi być

Jest tak wiele rzeczy, które mogę robić

Zadzwoń, nie bój się, zadzwoń

Może już późno, ale po prostu zadzwoń

Powiedz słowo i już tam będę

Jeśli zadzwonisz, będę z tobą

Ty i ja powinniśmy być razem

Weź tą miłość, którą oferuję ci od dawna

Będę zawsze po twojej stronie

Zadzwoń, nie bój się, zadzwoń

Może już późno, ale zadzwoń

Powiedz słowo i już tam będę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz