sobota, 29 października 2011

Hallowed By The Name tłumaczenie tekstu

Czekam w swojej zimnej celi gdy dzwon zaczyna dzwonić

Rozważając swoją przeszłość, nie ma wiele czasu

Bo o 5 zabierają mnie na szubienice

Dla mnie piaski czasu się wyczerpują


Kiedy ksiądz przychodzi odczytać mi ostatnie słowa

Patrzę przez kraty by zobaczyć ostatnie widoki

Świata który odszedł dla mnie bardzo źle


Czy mógł to być jakiś błąd..

Trudno zatrzymać przezwyciężający terror

Czy to naprawdę koniec nie zwariowanego snu


Niech ktoś mi powie co ja śnię

To nie łatwe przestać krzyczeć

Ale słowa uciekają gdy próbuję przemówić

Łzy ciekną ale dlaczego płaczę

Tak właściwie nie boję się śmierci

Nie wierzę że nigdy niema końca


Gdy straże wyprowadzają mnie na podwórze

Ktoś woła z celi: „Bóg z tobą"

Jeśli jest bóg to dlaczego pozwolił mi umrzeć?


Gdy idę moje życie odpływa ode mnie

Gdy jest blisko końca nie jest mi przykro

Złap moją duszę bo chce odlecieć


Zaznacz moje słowa proszę uwierz że moja dusza żyje nadal

Proszę nie martw się gdy już odszedłem

Odszedłem dalej by zobaczyć prawdę


Gdy wiesz że twój czas jest zamknięty w dłoni

Może wtedy zaczniesz wierzyć

Że życie tam na dole to tylko dziwna iluzja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz