sobota, 29 października 2011

Metal Machine tłumaczenie tekstu piosenki

Mam fobie

Lęk przed ciemnością

boje się postrzelonych obcych

rozmawiających ze zwierzętami


Bron przeraza mnie strasznie (usrawam w gacie przed bronią)

ale kocham broń mojego kumpla

wartownik nadchodzi

ale czy to jest koniec


Jadąc tym szalonym pociągiem

popadam w paranoję

oglądając mnie gubiącego umysł

i łamiącego prawo


zbliża się północ i

on wyje do księżyca

tęcza w ciemności lśni


zbliża się północ i

on wyje do księżyca

królowie metalu jadą w niebo


czy to święty gniew

ostatecznych grzechów

albo ja mam naprawdę

czarnego rycerza w środku


bramy Babilonu

są otwarte i szerokie

okrzyk diabła

nie ma gdzie się ukryć


walczyć dla świata aby utrzymać

dzikie dziecko w jego klatce

rozbić moje metalowe serce

o ścianę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz