środa, 12 października 2011

Don't Stand So Close To Me tłumaczenie piosenki

Nie stój tak blisko mnie


Młody nauczyciel, obiekt

Dziewczęcych fantazji

Ona tak bardzo go pragnie

Wie, kim chce być

Przepełniła ją tęsknota

Ta dziewczyna jest jak otwarta księga

Zakładka w książce-jest już tak blisko.

Dwa razy od niego młodsza.


Nie stój, nie stój tak.

Nie stój, tak blisko mnie.

Nie stój, nie stój tak.

Nie stój, tak blisko mnie.


Jej przyjaciółki są zazdrosne

Wiadomo, jakie mogą być dziewczyny

Czasami nie jest tak łatwo

Być ulubienicą nauczyciela

Pokusa, frustracja

Tak wielka, że doprowadza go do łez

Przystanek w deszczu, ona czeka

W jego aucie jest ciepło i sucho


Nie stój, nie stój tak.

Nie stój, tak blisko mnie.

Nie stój, nie stój tak.

Nie stój, tak blisko mnie.


Swobodna rozmowa w klasie

Próbują ją zranić , jak tylko sie da

Mocne słowa w pokoju nauczycielskim

Oskarżenie za oskarżeniem

Bez skutku, on ją widzi

I drży, i pokasłuje

Zupełnie jak staruszek

W tej książke Nabokova


Nie stój, nie stój tak.

Nie stój, tak blisko mnie.

Nie stój, nie stój tak.

Nie stój, tak blisko mnie.

Nie stój, nie stój tak.

Nie stój, tak blisko mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz