środa, 19 października 2011

Led Zeppelin Candy Store Rock tłumaczenie

ROCK W SKLEPIE Z CUKIERKAMI


Cóż, maleńka, czy nie chciałabyś faceta takiego jak ja

Och , kochanie, tak szybkiego, jak żaden inny

Dziecino, chciałabym zajrzeć w twoje błękitne oczy

To więcej niż kiedykolwiek mógłbym dokonać


Och maleńka, widziałem cię na ulicy

Och kochanie, wyglądałaś zabójczo

Dziecino, jeszcze nigdy cie tak nie pragnąłem

Chcę tego teraz i ciągle więcej


Tak, gadamy i gadamy wciąż o miłości


Och malutka, wyglądasz tak jakbyś chciała jeszcze

Och kochanie, kiedy chcę cię pocałować tu w sklepie

Dziecino, papierki rozdzielają się tak miło

Kochanie, lepiej śpij dziś na podłodze w łazience


Tak, gadamy i gadamy wciąż o miłości


Mała, przeżyłaś ze mną już sporo

Och kochanie, lubię babkę, która wie, że jestem twardy

Dziecino, pozwól mi to zrobić z Toba w toalecie

Malutka, nie dawaj mi zbyt wiele


Pokaż mi coś na swoim srebrnym talerzyku

Nie dawaj po trochu, chodźmy na całość

Oj, mała, widzisz jak kręci mi się w głowie

Nie dawaj mi zbyt wiele swojego chlebka

Swojego chlebka


Dobrze jest, mała, dobrze cały czas

Dobrze jest, mała, dobrze cały czas

O jest tak dobrze

Tak dobrze


Mała, przeżyłaś ze mną już sporo

Och kochanie, podoba mi się babka, która wie, że jestem twardy

Dziecino, pozwól mi to zrobić z Toba w toalecie

Malutka, nie dawaj mi zbyt wiele


Pokaż mi coś na swoim srebrnym talerzyku

Nie dawaj po trochu, chodźmy na całość

Oj, mała, widzisz jak kręci mi się w głowie

Nie dawaj mi zbyt wiele zbyt wiele swojego chlebka

Swojego chlebka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz