piątek, 28 października 2011

Someday Is Now tłumaczenie piosenki

KIEDYŚ JEST TERAZ


Krwawy deszcz spada w poprzek tundry

Lód płynie moimi żyłami

Moje dreny życia

Północna granica, moje psy umierają

Ale ja wciąż wiem

Nie ma rzeczy niemożliwych


Mogę czuć jak staje się mocniejszy

Jestem przyparty do muru

Mówię: zrobie to kiedyś

Kiedyś jest teraz

Kiedy widzę jak świat wokół mnie wycofuje się

Nie ma czasu na płacenie

Pokazuje świat

kiedyś jest teraz


8 kroków zanim dotrę na szczyt

Moja droga łamie się i upadam

Skalisty teren

Moje kości rozwaliły się na części

Mój umysł nie może się doczekać

Aż wstanie i zrobi to znowu


Mogę czuć jak staje się mocniejszy

Jestem przyparty do muru

Mówię: zrobię to kiedyś

Kiedyś jest teraz

Kiedy widzę jak słońce wschodzi, fruwam

To nie jest czas na łzy

Kiedyś wygram


Żadnego powrotu, nigdy więcej wczoraj

Teraz nie chce zagubić się we mgle

Każdego mojego jutra: żadnego smutku, żadnego żalu

Nie przepuszczę reszty moich dni


Mogę czuć jak staje się mocniejszy

Jestem przyparty do muru

Mówię: zrobię to kiedyś

Kiedyś jest teraz

Kiedy widzę jak słońce wschodzi, fruwam

To nie jest pokój do płaczu

Kiedyś wygram

a kiedyś jest teraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz