czwartek, 27 października 2011

Farba Zapomne o Tobie tekst

Jedyne dziś czego pragne,

to jak najszybciej zapomnieć o Tobie chce.

Wymazać Cie,

z pamięci.

Pomiędzy nami była miłość,

miała być wieczna,

nie przetrwała tylu złych chwil.

Teraz wiem, że nie jesteś wart

moich ciepłych słów, pocałunków.

Nie jesteś wart też moich łez,

potrafie żyć bez Ciebie,

bez Twych kłamst, to koniec.


Zapomne o Tobie, na zawsze zapomne,

spale wszystkie złe wspomnienia.

Zapomne o Tobie, na zawsze zapomne,

wyrzuce z pamięci Twoje imie.


Za bardzo Ciebie kochałam,

za bardzo Ci zaufałam,

Ty tak łatwo zraniłeś mnie.

Zbyt wiele łez wypłakałam,

zbyt wiele Tobie oddałam.

Ty nie dałeś w zamian nic.

Teraz wiem, że nie jesteś wart

moich ciepłych słów, pocałunków.

Nie jesteś wart też moich łez,

potrafie żyć bez Ciebie,

bez Twych kłamst, to koniec.


Zapomne o Tobie, na zawsze zapomne,

spale wszystkie złe wspomnienia.

Zapomne o Tobie, na zawsze zapomne,

wyrzuce z pamięci Twoje imie.


Teraz wiem, że nie jesteś wart

moich ciepłych słów, pocałunków.

Nie jesteś wart też moich łez,

potrafie żyć bez Ciebie,

bez Twych kłamst, to koniec.


Zapomne, zapomne o Tobie,

na zawsze zapomne,

spale wszystkie złe wspomnienia.

Zapomne o Tobie, na zawsze zapomne,

wyrzuce Cie z pamięci.


Zapomne o Tobie,

na zawsze zapomne

jeaa na zawsze zapomne

o Tobie

Zapomne o Tobie,

na zawsze zapomne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz