piątek, 14 października 2011

KoRn - Falling Away From Me tłumaczenie

Hej, czuję się zmęczony

Mój czas dziś minął

Rozmawiałeś z samobójcą

Czasami tak jest w porządku

Usłysz, co inni mówią

Jestem tutaj, pogrążony w pustce

Oddalając się od siebie

Oddalając się od siebie


Dzień, właśnie zachodzi

To wtedy chciałbym powiedzieć...

Rozmawiałem z samobójcą

Czasami zabija ból

Nie mogę powiedzieć

"Że nadzejdzie lepsze jutro"

Oddalając się od siebie

Oddalając się od siebie


Przybijają mnie

Przybijają, przybijają

W dół, w dół

Aż do ziemi

Wykrzykując dźwięki

Przybijają, przybijają

W dół, w dół

Aż do ziemi


(oddalając się od siebie)

To się obraca dookoła

(oddalając się od siebie)

To jest zagubione i nie będzie znalezione

(oddalając się od siebie)

To się obraca dookoła

(oddalając się od siebie)

Zwolnij


Przybijają mnie

Przybijają, przybijają

W dół, w dół

Aż do ziemi

Wykrzykując dźwięki

Przybijają, przybijają

W dół, w dół

Aż do ziemi


Uciskają mnie, nie chcą odejść,

Więc modlę się, odejdźcie


To oddala się ode mnie


Przybijają mnie

Przybijają, przybijają

W dół, w dół

Aż do ziemi

Wykrzykując dźwięki

Przybijają, przybijają

W dół, w dół

Aż do ziemi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz