czwartek, 27 października 2011

Zos Kia Cultus tłumaczenie piosenki

Wychwalaj siebie - kozioł sabatu

powstający z dymu

entogeniczny bóg

żył w środku

kwadrygi(1) sexualności

tyś jest odkrytą tajemnicą


w słońcu ucztowaliśmy

czciliśmy ducha z nadzieją zstąpienia

prosto z mgieł z najwyższej góry sprowadzony

z dala od mroku ignroancji

w blasku rzeczywistości


dotknij i powiedz:

"to jest moje ciało i krew"

spójrz:atmosferyczne "ja":

"błogłosławiony ten kto mnie zobaczył"


solo Nergal


głupcy w szlamie

ich świat to przerazenie i strach

Kali Yuga (2); skorupa manifestu qliphoth(3)

- odrzuć! odrzuć!


ponad martwymi słowami

dążąc przez niszczenie gnostykow

dryfując w nieskończonych przezyciach

z Nikąd do Nikąd

w snach słyszeliśmy atawistyczne(4) wołanie:

zos Kia Cvltvs:Nagual(5)-Hoor-Lam

"pewność, nie wiara(6)"

instynkt- pożądanie - i Wola!

"Nicość we Wszystkim, Wszystko w Nicośći!"


solo Nergal


dotknij i powiedz:

"to jest moje ciało i krew"

spójrz:atmosferyczne "ja":

"błogłosławiony ten kto mnie zobaczył"


z Ogniem i Potęgą

Rozkazuje Ci: duchom z głębin

Myśli - teriomorficzne(7) wspomnienia -

czołgaj się i słuchaj mnie! -

Demony - doskonały rozpad

"w nie-atomistycznym fakcie powszechnosci"

to jest moja słodka samotność

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz