poniedziałek, 24 października 2011

Michael Buble Feeling Good tłumaczenie

Ptaki, które latacie wysoko, wiecie jak się czuję

Słońce na niebie, wiesz jak się czuję

Wietrze wiejący, wiesz jak się czuję


To nowy świt

To nowy dzień

To nowe życie

Dla mnie…

O tak…

To nowy świt

To nowy dzień

To nowe życie

Dla mnie…

Ooooooo…

I czuję się cudownie


Rybo w morzu, wiesz jak się czuję

Rzeko płynąca swobodnie, wiesz jak się czuję

Kwiecie rosnące na drzewach, wiesz jak się czuję


To nowy świt

To nowy dzień

To nowe życie

Dla mnie…

I czuję się cudownie


Ważko bez słońca, wiesz co mam na myśli, czyż nie?

Motyle mają ubaw, wiesz co mam na myśli

Spać spokojnie, kiedy dni się wypełnią to mam na myśli


I ten stary świat jest teraz światem

I zuchwały świat

Dla mnie…


Gwiazdo, kiedy świecisz, wiesz jak się czuję

Zapachu sosny, wiesz jak się czuję


Oh… Wolność jest moją

I wiem jak się czuje


To nowy świt

To nowy dzień

To nowe życie

Dla mnie…


I czuję się cudownie…!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz