sobota, 15 października 2011

Shakira - Este Amor Es Lo Mas Bello Del Mundo tłumaczenie

Ta miłość jest najpiękniejszą rzeczą na świecie



Zaczynam kochać

Odkrywam tą prawdę

Że dopiero co cię ujrzałam

I już nic innego dla mnie nie istnieje

Nie myślę, nie czuję.

Ty jesteś moim przeznaczeniem

Tak uroczym obrazem na ekranie

Uwierz, że cię kocham

Że w moich oczach jesteś gwiazdą

Ta czułość w zwierciadle

Które odbija mój szczęśliwy uśmiech


Bo wiem, że ta miłość jest najpiękniejszą rzeczą na świecie

Pozwoliła mojemu sercu

Kochać cię w każdej sekundzie

Bo wiem, że ta miłość jest najpiękniejszą rzeczą na świecie

To nie pożądanie bez uczucia

Cyrkowiec na trapezie pozbawiony sieci

Pomiędzy nami, pomiędzy nami


Ciepło słońca

Śpiewam dla ciebie tą piosenkę

Bo mówi o tym co masz

Ból uleciał z twojego nieba

Gdy mówisz że mnie kochasz czuję się cudownie

Widzisz mnie w klasie

Albo przed telewizorem

Jak powtarzam twoje imię

Albo piszę je dla ciebie na...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz