wtorek, 18 października 2011

RSJ Element - Patrząc z góry (Sadli solo) tekst piosenki

Patrząc na wszystko z góry...

Patrząc na życie z góry...

2006 tak teraz jest (tak)...


Są ludzie tak szczęśliwi, że o nic nie proszą

Są również tacy, którzy cierpią, ból w sercu noszą

Są ludzie tak zachłanni, że chcą jeszcze więcej

Są biedni, którzy po chleb wyciągają ręce

Są miejsca, w których czas dawno się zatrzymał

Są chwile, w których każdy z nas by oddech wstrzymał

Są miasta szare, są też i miasta złote

Są ludzie, którzy cierpią przez własną głupotę

Wiesz...?

Są lasy, góry, morza, bogactwa ziemi

Są rzeki, w których woda szmaragdem się mieni

Są kominy, huty, spaliny, trujące dymy, toksyny

Są... ciekawe z czyjej winy?


Są rodziny, w których potomstwo syte, choć tak liczne

Rodziny rozbite, bezdzietne, patologiczne

Są sytuacje, interwencje, zbrojne wojny

Ofiary, kataklizmy, pożary - świat niespokojny... (bum, bum)


A ja ponad, ja widzę, czuję

ja opisuję

Ja właśnie w taki sposób reaguję

Wiesz...?

To moja droga, mój rap

Ja bliżej Boga od lat

Muzyka, kartka, długopis i własny świat...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz