wtorek, 18 października 2011

Til We Die tłumaczenie piosenki

Dopóki żyjemy


Nasi przyjaciele

Zostali skrzywdzeni

Od chwil żalu i dobroczynności

Wzmacniają się kłamstwem

Mają nadzieję na poprawe wszystkich wad

I wzmocnienia się tym znaczącym czasem

Idziemy dalej

Jako lepsi lub gorsi

Nasza historia jest do prawdy, do nienawiści

Teraz i na zawsze

Zostaniemy do rana

I obiecujemy walczyć

Dla naszego przeznaczenia


Dopóki żyjemy

Dopóki żyjemy


Początek podróży

Każdy moment jest warty

Nie mogę zostawić Cie więcej

Niebo się przejaśnia

Nigdy się nie boimy

I sumienie otwiera swe drzwi

Nigdy nie przestałem probować

Nidgy nie przestałem czuć że rodzina znaczy więcej niż krew

Nie idź dalej bez mnie

Dzieło ktore reprezentuje

Podaruje każdemu i wszystkim



Dopóki żyjemy

Dopóki żyjemy


Moja spowiedź

Otworzy Twoje oczy

Nigdy nie wiedziałem

Zaufałem jak nocy

Pozwoliłem temu władać

Pozwoliłem temu wrzeszczeć

Oni nigdy,przenigdy

nie wezmą nas żywych


Dopóki żyjemy

Dopóki żyjemy



Nie będziemy zapomnieni

Nigdy się nie poddamy

Wojna którą osiągneliśmy

Pozwoliła nam wygrać


Kontynujemy..

Kontynujemy..


(Nigdy nie będziemy rozbici

Nie będziemy zaprzeczeni

Nasza wojna jest podarunkiem

Musimy się wyprzeć)


Dopóki żyjemy

Dopóki żyjemy


Nie będziemy zapomnieni

Nigdy się nie poddamy

Wojna którą osiągneliśmy

Pozwoliła nam wygrać


Kontynujemy..

Kontynujemy..


Nigdy nie będziemy rozbici

Nie będziemy zaprzeczeni

Nasza wojna jest podarunkiem

Musimy się wyprzeć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz