piątek, 14 października 2011

Linkin Park - No More Sorrow tłumaczenie

Zagubiłeś się wśród swoich kłamstw?

Wmawiasz sobie, że nie zdajesz sobie sprawy?

Twoja krucjata jest przykrywką

Zastąpiłeś wolność ludzi ich strachem

Szastasz żywotami w zamian za pieniądze


Jestem świadom tego co uczyniłeś


Dosyć, dosyć smutku

Zapłaciłem za twoje błędy

Twój czas jest policzony

Czas byś został zastąpiony !


Widzę ból, widzę potrzebę

Widzę kłamców i złodziei

Nadużywających władzy dla własnych korzyści

Miałem złudne nadzieje, wierzyłem

Lecz powoli uświadamiam sobie, że zostałem oszukany


Nie ominie cię kara za to co zrobiłeś


Dosyć, dosyć smutku

Zapłaciłem za twoje błędy

Twój czas jest policzony

Czas byś został zastąpiony !


Złodzieje i hipokryci!

Złodzieje i hipokryci!

Złodzieje i hipokryci!


Dosyć, dosyć smutku

Zapłaciłem za twoje błędy

Twój czas jest policzony

Czas byś został zastąpiony !


Dosyć, dosyć smutku

Zapłaciłem za twoje błędy

Twój czas jest policzony

Czas byś został zastąpiony !


Czas byś został zastąpiony

Czas byś został wymazany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz