wtorek, 27 grudnia 2011

Aga Zaryan - Aga Zaryan - The Man I Love tłumaczenie

Gdy soczysty księżyc błyszczeć zaczyna,
Każdej nocy marzę maleńki sen,
Oczywiście jego bohaterem jest Książę Wdzięku.
On - dla mnie.

Mimo, że wiem tak dobrze jak ty,
Rzadko zdarza się, by sen spełnił się,
Dla mnie to jasne,
Że on naprawę pojawi się.

Pewnego dnia przyjedzie tu,
Mężczyzna, którego kocham.
Będzie duży i silny,
Mężczyzna, którego kocham.
I gdy stanie na mojej drodze
Zrobię wszystko, by go zatrzymać.

Spojrzy na mnie i uśmiechnie się.
Zrozumiem;
I w jednej chwili,
Ujmie moją dłoń;
Mimo, że wydaje się to takie niedorzeczne,
Ja wiem, że oboje nie powiemy ani słowa.

Może spotkam go w niedzielę.
Może w poniedziałek, może nie;
Nadal wierzę, że pewnego dnia zobaczę go.
Możliwe, że wtorek przyniesie mi dobrą nowinę.

On zbuduje mały domek,
W sam raz dla dwojga.
Z którego nigdy nie wyjadę.
A któż mógłby? - Wyjechałbyś?
Jak już powiedziałam,
Czekam na mężczyznę, którego kocham.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz