środa, 28 grudnia 2011

Eminem - 1 Day At A Time tłumaczenie

(Part 1: Tupac)
Czasami trudno obudzić się rano.
Umysł pełen demonów, których już nie chcę słyszeć.
łamią mi serce, dobrze, tak wiele dzieci krzyczy
bo widzą destrukcje, zanim zobaczą ludzkie jestestwo.
więc zaczynają palić zioło,więc nigdy nie będzie naszych dni.
Dopóki uczymy się modlić, nasze rodziny będą bezpieczne.
Wszystkie one są złamane, dlaczego?Dwa ptaki umierają.
Zanim nauczą się latać.
Ktoś inny może powiedzieć ,szturchnąć bronią, zapalić trawkę.
Mogę sprawić, że wszystko się zmieni, mówią tak, ale nie widzę, żeby coś się mieniało.
Wierz, proszę! Jeśli wolisz oddychać.
Wspólnota potrzebuje, ludzi , którzy ją poprowadzą.
Trzymaj oczy otwarte, powiem tylko, próbowałem.
Aż do dnia mojej śmierci, przyrzekam być rozsądnym.
Z otwartym sercem, chciwość, przynosi tylko nieszczęście.
Ciężar tragedii, więc, zostanę cholernie wolny.
kilka wybranych , moje królowe powstańców.
Nie bój się próbować, za dużo nas umiera.
Pomyśl o rozsądnej wierze, moi bracia mówią rozsądnie.
Koncertują się na nagrodzie, aż wszyscy umrą.

(Part 2: Eminem)
Możemy nauczyć się zatrzymać nasz gniew i nienawiść.
Kontrola naszej psychiki, uporządkować i ustawić ją prosto.
Może nauczymy się jak zatrzymać się, włączyć hamulce.
Ale powiedz, żałuj potem , pozwól mu się wspiąć.
Tam jest ktoś, kto może połknąć i tolerować.
Do tego stopnia, że po prostu pęka, i wszystko zaskakuje.
Myślisz, że uczymy się na błędach innych raperów.
Ale tak nie jest, jego mózg był przeciw.
Każdy artysta wymyśla swój wizerunek.
i obrazy które maluje.
Ale w środku jest pełen złości i swojego gangu.
Nigdy nie słyszałeś, żebym mówił "Jestem gangsterem"
Nie chcę słyszeć żadnych skarg.
Wiem, że zawsze będę wstawać.
Jak długo będę prowadził, nie będę podążał za niczyim cieniem.
Nigdy nie będzie innego mnie, i daję na to gwarancję.
To dlatego , przetrwałem cholernie wolny, do tego dnia.
Gra, nigdy nie będzie taka sama.
Nieważne jak będą sławni, czy jaki sukces osiągną.
Tam nigdy nie będzie innego mnie.
Nie ważne co oni zrobią, tam nigdy nie będzie kolejnego ciebie.
Możesz szukać, lecz nigdy nie znajdziesz.
Możesz spróbować cofnąć czas, ale w twoim sercu i umyśle.
My nigdy nie umrzemy, będziemy ciągle żywi.
Jeśli nadal będzie jeszcze jeden dzień.

(Part 3: Outlawz #1)
Nie daj się złapać na promocje, zrobione w reklamie.
Raperzy to są zwykli ludzie, oprócz pieniędzy i świateł.
Szukający fortuny i sławy, i bycia supergwiazdą.
Cała ich biżuteria, wszystkie samochody, czyje rzeczy najlepsze.
Teraz Hip Hopowa policja ich obserwuje.
I dzieci myślą, że wołowina jest jedyną opcją.
Outlawz, biedny i brudny, skazany jest na to.
Moje wspomnienia mogą umrzeć, mój -Makaveli- będzie żyć.
Myślisz, że ta branża jest fajna, i bez żalu obchodzenie się z bronią.
Kiedy pieniądze są, wtedy kiedy masz dużo wrogów.
Więc, jeśli umarł i wrócił, próbował uratować rap.
Potrzebujemy zmian, pozostaje dramat.

(Part 4: Outlawz #2)
Spędziłem całe życie,(tak) , walcząc ze sobą.
Nie mogę wygrać, więc, potrzebuję czyjeś pomocy.
I teraz i później, wezmę wszystko po lewej.
Nadal jestem jak dziecko, oglądam paski na moim pasku.
Ten dzień to walka sama w sobie.
Modle się i mam nadzieję, że Bóg weźmie mnie do światła
Nie ważne jak bardzo staram się przeżyć, umrę obłąkany.
Wciąż stoję i zakochałem się w swojej dumie.

(Part 5: Outlawz #3)
Moja marna wołowino, przegraliśmy to.
Staram się zachować i kolekcjonować czapki policjantów.
Ale raperzy w tej grze się nie zmieniają.
W końcu zrozumieliśmy , to nie jest ta sama gra.
Nienawiść nigdy się nie skończy, myślę, że sobie z nią poradzę.
4-5 policjantów, ciągle czuję dreszcze.
Ulice są wojskiem, więc musisz stać się żołnierzem.
Zostań i miej oczy dokoła głowy.
Robią to, co muszą zrobić, żeby nas zatrzymać.
Musimy to zrobić, musimy to zrobić by żyć.
Jedyna droga, zachować wiarę w swój umysł.
My ciągle powstaniemy, dzień za dniem( cholera)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz