piątek, 30 grudnia 2011

Beyonce Knowles Brown Eyes tłumaczenie

Pamiętasz pierwszy dzień kiedy zobaczyłam Twoją twarz?

Pamiętasz pierwszy dzień kiedy uśmiechnąłeś się do mnie?

Podszedłeś do mnie i powiedziałeś do mnie,

Byłam kobietą o której marzyłeś.

Pamiętasz pierwszy dzień kiedy zadzwoniłeś do mnie do domu?

Pamiętasz pierwszy dzien kiedy mnie zabrałeś?

Mieliśmy tylko i staraliśmy się to ukryć

I oboje przeżylismy piekną noc.


Sposób w jaki trzymaliśmy sie nawzajem za ręce

Sposób w jaki rozmawialiśmy i śmialiśmy się

Czuję , że znalazłam prawdziwą miłość

Myślałam dobrze, jesteś tym jedynym


Wiem, że on mnie kocha ponieważ mi to powiedział

Wiem, że on mnie kocha ponieważ jego uczucia pokazuja to

Kiedy patrzy na mnie, Wy widzicie jak bardzo troszczy sie o mnie

Widzicie jak bardzo jest zakochany

Wiem, że on mnie kocha to jest takie oczywiste

Wiem, że on mnie kocha, ufa mi

I on tęskni za mną, kiedy mnie nie całuje

I kiedy on patrzy na mnie jego brązowe oczy mówią jego duszy


Pamiętasz pierwszy dzień, pierwszy dzień kiedy się pocałowaliśmy?

Pamiętasz pierwszy dzień kiedy się pokłóciliśmy?

Przeprosiliśmy się, i doszliśmy do kompromisu

I nie twierdziliśmy od tego czasu

Pamiętasz pierwszy dzien kiedy przestaliśmy grać w gry?

Pamiętasz pierwszy dzień kiedy powiedziałeś , że jesteś zakochany we mnie?

To tak dobrze się czuje, te słowa

bo ja czułam to samo


Jestem szczęśliwa, taka szczęśliwa , że jesteś w moim życiu

I kochanie teraz jesteś częścią mnie

Pokazałeś mi

Pokazałeś mi prawdziwe znaczenie miłości ( prawdziwe znaczenie miłości)

i wiem, że on kocha mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz