środa, 28 grudnia 2011

Metallica Ain't My Bitch tłumaczenie

Z dala mojej drogi, z dala od mego dnia

Daleko od twego umysły, blisko od mojego

Do nikogo, do niczyjego

W rytmie twoich kroków lecz poza moim rytmem

Hey, uparta, co się dzieje?

Słyszałem już tę śpiewkę

Zanim... się zjawiłaś

Ale teraz już czas

By pocałować cię w dupę na do widzenia

Ciągniesz mnie w dół, dlaczego właśnie ty?

To takie bezsensowne

To nie moja sprawa, to nie moja bajka

Nie moja zdzira

Bez blasku słońca, nuda aż strach

Nuda, że hej, gdzie cholera byłaś

Do cholery z tym wszystkim

Do cholery i do diabła

Stoję mocno na nogach, nie upadnę

Nigdy się nawet nie ugiąłem

Zanim... się zjawiłaś

Ale teraz już czas

By pocałować cię w dupę na do widzenia

Ciągniesz mnie w dół...

Z dala mojej drogi, z dala od mego dnia

Daleko od twego umysły, blisko od mojego

Do nikogo, do niczyjego

W rytmie twoich kroków lecz poza moim rytmem

Hey, uparta, co się dzieje?

Słyszałem już tę śpiewkę

Zanim... się zjawiłaś

Ale teraz już czas

By pocałować cię w dupę na do widzenia

Ciągniesz mnie w dół...

Już tylko w dół, dlaczego właśnie ty?

Bez ściemniania

To nie mój uśmiech, to nie mój styl

Nie moja zdzira

Nie jesteś moja, taka jak ty

Wychodzisz ze swej roli

Nie jesteś moja, taka jak ty

Wychodzisz ze swej roli

Ciągniesz mnie w dół, dlaczego właśnie ty?

Bez ściemniania

To nie moja sprawa, to nie moja bajka

Nie moja...

Zdzira, nie moja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz