sobota, 17 grudnia 2011

Evanescence The Only One tłumaczenie

Jedyna



Gdy wszyscy pojawiają się upadając w locie

Wiesz że nie jesteś jedyny

gdy czują się samotni, znajdują droge wyjścia poza życiem

wiesz że nie jesteś jedyny


Wszyscy cierpimy

zagubieni, krwawiący z bólu


Całe nasze życie

Czekaliśmy

Na kogoś kto nami pokieruje

Wszystkie Twoje kłamstwa

Już nie wierzę

z niebios spływa na mnie światłość


Tak bardzo boisz się otworzyć oczy - zahipnotyzowany

wiesz, że nie jesteś jedyny

nigdy nie rozumiałeś tego życia

I masz rację, nie zasługuję...ale wiesz, że nie jestem jedyna


Wszyscy cierpimy

zagubieni, krwawiący z bólu


Całe nasze życie

Czekaliśmy

Na kogoś kto nami pokieruje

wszystkie twoje kłamstwa

Już w nie nie wierzę

z niebios spływa na mnie światłość


Nie patrz w dół

nie patrz w oczy świata, pod tobą

nie patrz w dół, inaczej upadniesz

staniesz się ich ofiarą

dobro albo zło

nie mogę trwać w lęku, że bez ciebie jestem stracona

jeśli nie czuję siebie samej

nie jestem prawdziwa


Całe nasze życie

Czekaliśmy

Na kogoś kto nami pokieruje

wszystkie twoje kłamstwa

Już w nie nie wierzę

z niebios spływa na mnie światłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz