niedziela, 25 grudnia 2011

Ethiopia tłumaczenie piosenki

E I O I E I A
Kiedy dajesz swoją miłość,
Pojawia się uczucie dla...
E I O I E I A
Żyć by kochać kolejny dzień,
Nawet, gdy czujesz się niepewnie,
Więcej i więcej, chcę się podnieść!
Podnieść poprzeczkę i podnieść swój byt.
E I O I E I A
Kiedy leżę, oni są na jawie
dla ?mosconome (mojego syna, którego kształtuję?)

Ref:
Powiedz mojemu chłopakowi, że kocham go,
Powiedz mu, bo on wie.
Zgubiłem się w Etiopii,
Zboczyłem z drogi.

E I O I E I A
Coś dobrego pojawi się na twojej drodze,
Tylko wyjrzyj przez drzwi
E I O I E I A
Powiedz mu to co chcesz powiedzieć,
nieważne co zmontujesz dziewczyno.

Ref:
Powiedz mojemu chłopakowi, że kocham go,
Powiedz mu, bo on wie.
Zgubiłem się w Etiopii,
Zboczyłem z drogi.

E I O I E I A
Ukradłaś moje serce by je oddać
Sprawiasz, że chce powiedzieć:
E I O I E I A
Ty i ja tak bardzo się różnimy
bardziej i bardziej, coraz bardziej każdego dnia

Ref:
Powiedz mojemu chłopakowi, że kocham go,
Powiedz mu, bo on wie.
Zgubiłem się w Etiopii,
Zboczyłem z drogi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz