sobota, 17 grudnia 2011

Natalia Kukulska Choć raz

odrzuć swoją zmęczoną twarz

nie zapominaj jak wiele tuż obok się dzieje

niech ten dzień będzie mocno nasz

mógłbyś choć na chwilę w końcu zapomnieć się

czasem coś się może zdarzyć

tak niewiele wystarczy gdy tylko zaufasz sobie

raz możesz się odważyć

bo to co zobaczysz to już zawsze będzie twoje


choć raz to powiedz

dwa proste słowa

ja czekam na nie

choć raz to powiedz

dwa słowa

w uniesieniu mówi się łatwiej


w zapomnieniu jest chyba lżej

nie patrz za siebie to nie jest ucieczka dla ciebie

więcej czułych skojarzeń chciej

mów ja ciągle czekam

jestem na tak na nie

czasem coś się może zdarzyć

tak ulotne są chwile i mało zostało czasu

znajdź wreszcie mój kochany

ten moment by krzyknąć

by powiedzieć mi choć raz


choć raz to powiedz...


czasem coś się może zdarzyć

niewiele wystarczy gdy tylko zaufasz sobie

raz możesz się odważyć

i w tym uniesieniu powiedz mi choć raz


choć raz to powiedz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz