niedziela, 18 grudnia 2011

Robbie Williams Better Days tłumaczenie

Mam zamiar napisać do Ciebie list

Myślę, że im szybciej tym lepiej

Bo to jest właściwy moment, aby znaleźć lepszy dzień

Jestem młodym gniewnym

Człowieku, chciałbym być młody

Moja gitara jest rozstrojona nawet jeśli jest bardzo naciągnięta

I słowa których nie powiedzieliśmy wczoraj w nocy

Wstrząsnęły światem do sedna

Nie mieliśmy nic do powiedzenia zeszłej nocy

Chcemy powiedzieć to wszystko przedtem

I mówię

Samotne czasy i samotne łzy

Znikną, kiedy Ty znikniesz

To dobry czas dla mnie by błądzić

Mam zamiar znaleźć lepsze dni

Wykopany, bo to mi odpowiada

Mam zamiar opuścić kraj

I jest to właściwy moment, aby znaleźć lepsze dni

Zrozumieć moją przeszłość teraz

Będę tylko kochał, kiedy będę chciał

Bo to jest właściwy moment, aby znaleźć lepsze dni

Być może Cię nie kochałem

Być może Ty kochałaś ją

Mogłabyś to preferować

Jeśli będę nosić sukienki

Bo mówię

Samotne czasy i samotne łzy

Znikną, kiedy Ty znikniesz

To dobry czas dla mnie by błądzić

Mam zamiar znaleźć lepsze dni

Samotne czasy i samotne łzy

Znikną, kiedy Ty znikniesz

To dobry czas dla mnie by błądzić

Mam zamiar znaleźć lepsze dni

Nie ma gdzie uciec, skarbie

Nie ma gdzie się ukryć

Nie mam gdzie uciec, skarbie

I nie mam gdzie się ukryć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz