wtorek, 27 grudnia 2011

Krzysztof Krawczyk Jestem Sobą tekst

Jestem

starym trubadurem, który wiecznie

wspina się pod górę i skutecznie

nosi głowę w chmurach

śpiewam to, co czuję - uu hu huj!


jestem

dawnym rebeliantem, sami wiecie

ile to dziś warte, ostatecznie

wszystko było żartem

to dlatego żyję - uu hu huj


jestem sobą sobie wbrew

bycie sobą wchodzi w krew

jestem z wami przeciw wam

jestem sam...


jestem

zaklinaczem koni, nikt na świecie

nikt mnie nie dogoni, jednym gestem

jednym ruchem dłoni

wpędzam stado w tumult

jestem


jestem

połykaczem ognia, jasno świecę

płonę jak pochodnia, moim gestem

iskrą w moich dłoniach

wpędzam w zachwyt tłumy - uu hu huj!


jestem sobą sobie wbrew. . . itd.


/ w s t a w k a /


jestem starym trubadurem. . . itd.


jestem dawnym rebeliantem. . . itd.


jestem sobą sobie wbrew. . . itd. / x 2

jestem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz