poniedziałek, 26 grudnia 2011

Sadness In The Night tłumaczenie tekstu

W nocy, czuję zimno mojej samotności

Zimno, które obejmuje moje serce

Wypływające moją siłę, by walczyć

Tylko po to, by oddychać tym cierpieniem


Powiedz mi, dlaczego,

Dlaczego muszę nieść ten krzyż

Tak ciężki dla mojej duszy

Proszę trzymaj mnie w twojej miłości,


Która jest dozorcą jego serca,

którego zostałam wysłana, by nie troszczyć się o jego słodycz

Nigdy nie zapomnę jego miłości

Nigdy nie zapomnę światła

To świeci w jego oczach


Pozwolić mi lecieć

Pozwolić być mi wolną,

By pozostać z nim poza tym życiem

Biegiem przez niebo

Pokaż mi słońce znów


Pozwul mi umrzeć

Daj mi światło

Czekam, aż śmierć zapuka do moich drzwi,

By wypuścić mój ból

Mój smutek w nocy (x2)

*Forevermore*.


Każdego dnia marzę o świetle słonecznym w moim ciemnym pokoju,

Chcę znaleźć powód, dlaczego

Uzasadnić mój powód, by pozostać żywym

W tym bólu


Powiedz mi, dlaczego,

Dlaczego muszę nieść ten krzyż

Tak ciężki dla mojej duszy

Proszę trzymaj mnie w twojej miłości


Pozwol mi umrzeć

Daj mi światło

Czekam, aż śmierć zapuka na moich drzwiach,

By wypuścić mój ból

Mój smutek w nocy(x3)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz