czwartek, 29 grudnia 2011

Session One tłumaczenie piosenki

SHADYFANS.PL

[Eminem]

Panie i panowie zróbcie jakiś hałas
awww kurwa,
taa,
jesteście gotowi do rozpoczęcia tego gówna albo coś
Okej
cóż zabrałem ze sobą trochę kolegów


Nie wróciłem teraz tylko ze względu na samo gadanie, że jestem z powrotem
Mogę się wyluzować ale chciałbym ładować amunicję w utwory
kilka lamp Xanax, kilka woskowych świec, potem tracę przytomność
i powrót aż wyrzygam Jack’a Danielsa i yap,
beknięcie bąbelkami, postawa niedojrzałego,
podwójny strzał bacardi, impreza,
wizja jest mglista, waa hooo
nie mogę zobaczyć gówna,
moje słowa są niewyraźne, uh oh
teraz możesz nazywać mnie R Kelly albo jesteś w tarapatach
co jest narażające przed, po, oraz w trakcie przedstawienia
nie ma odsłaniania złych wiadomości, odsłaniam
whoa, co to jest gra słów?
nie, pcham Cię w depresję
więc ssij mojego kutasa na kanapie jeśli chcesz załagodzić skutki kryzysu
potem stąpaj na swoich pierdolonych stopach aż zmięknie ci dziwka
to jest pande-monium stojąc, wiedząc kiedy go widzisz, cholera
kochanie wyglądasz dobrze, dajesz mi erekcję
powinnaś wyrwać się jak bluza z kapturem
Pośpieszna praca napoleona Ty i ja razem
łamanie chleba, kiedy radzę sobie w tej grze, wypróżniam się
teraz, ziomek kto jest twoim ulubionym wrzodem w dupie?
kto domaga się bycia opluwanym tym samym ogniem co ja
Jestem Kanye kiedy się rozbił
innymi słowy dostałem przykrywkę na wypadek
jak ja stąpałem na gazie zniszczonym z przodu
rozmieszczone cholerne poduszki powietrzne od uderzenia
szedłem przez nich i śmiałem się
wracaj godzinę po wypadku i przełam
pierdoloną łamiszczękę na pół
więc przestań wykorzystywać strach i zacznij trząść swoim tyłkiem
Slaughterhouse w domu z kaukaskim rapowaniem
Just Blaze na tracku
co do kurwy jest bardziej zdumiewające niż ta dziwka
dziwko, odpowiedz mi na to, Royce gdzie jesteś?

[Royce Da 5'9"]

Jestem tutaj Ognisty Marshall, słowne szczypce
wyważają Cię niezależnie od nastrojenia w Twojej głowie zaprojektowanej przez stołek barowy
Zaprojektowany przez karykaturę, przed potrzebą zatrudnienia mnie
Jimmy‘Io Ognisty Marshall
9 schowane przed zawartością,
Wyciągnąłem to i wywróciłem twojego partnera do góry nogami
jak bylibyście wszyscy w parach 69
To jest jak Rick James strzelający do twojego domu, ziomek,
pierdolić twoją kanapę ziomek!
Krzyczysz "Pierdolić świat" z podniesionym środkowym palcem
Kiedy jestem w pobliżu pchając mojego kutasa w dziurę w błocie
Moja dziwko, wiedz że doskonale pasuje do morderstwa
Ponieważ zamordowałem ją, więc możesz nazywać mnie Nickel the OJ the Glove
zostałem opętany przez Obłąkanych Klaunów
rozdmuchaj swój mózg przeciwlegle ucha
Potem pytam się ciebie jak brzmi twój mózg
niedobry, zły, dziwaczny, Alfred Ego, chory umysłowo, jesteś na swoim ostatnim burrito!
(Co to znaczy Nickel?)
To jest rap jeśli jesz, dostań bit, potem terroryzuj tą dziwkę jakbym był na Bliskim Wschodzie
Slaughterhouse w płomieniach, nikt tego nie dotyka,
Dobrego dnia i dobrej nocy, Ortiz gdzie do kurwy jesteś?

[Joell Ortiz]

Jestem tutaj w moich Nike Airs, brzęczące lata świetlne przed moimi mikrofonowymi rówieśnikami
Dość przerażające żeby spojrzeć na to, koszmar, gdzie moja książka? Będę pisał o strachu
opinającym twoje serce w kwadrat, chronię sztukę o Tobie, nocny plac
To mocny towar, ponieważ rozgrzewa mnie bardziej niż moja kochanka
Oddech wujka Al.’a po polerowaniu jego dziewiątego piwa
ziomek wyluzuj, słuchaj, przysięgam, jestem bogiem zostawiam ślady czucia świętego
I oni odgryzają uszy
Jestem tutaj, czemu nie mógłbym, po prostu czekać na bycie wciągniętym do IV's
Monroe jest brązowy kiedy patrzysz się na moje siusianie
I ten joint, żadnych wyjątków, tylko punkt kierunku i nagraj dźwięki wydawane przez świnię
Kiedy rozpruwam jego jelito
To nie jest tylko infekcja,
to nie odejdzie przez zastrzyk penicyliny
Miliony pytań powstały po tym jak dokonali inspekcji
Co ja wykazuje, wydaje się być nie-zakaźne jeszcze nikt nie może dostać tego
awww kurwa znowu to zrobiłem kiedy byłem naćpany długopisem, wyemitowałem tą flegmę
Tym razem obok Em’a i Em’a
Więc powiedz koledze żeby powiedział koledze, napisz ohydny refren
Skocz w wodę rekina i pływaj, yo gdzie do kurwy jest Crook?

[Crooked I]

Jestem tutaj wynajmując shotty pop
Szybki jak cięcie karate, dostań swoje postrzelone ciało, weź swój top posiekany jak lizak
Chodź z kroplą Maserati, w postrzelonym ciele
Weź swoją stukniętą mamę, i twojego wujka Tommy’ego [molii-wopped]
Biorę twoje życie do dziewiątej rundy
nóż w strzelaninie, kocham to, ja i mój nóż zwycięski
Śmieje się kiedy upadasz, to będzie zabawne
Kupię mojej dziwce nową dupe i patrzę jak siada na moich pieniądzach
Koleś wszystkie dziwki hola - chcą usunąć moje mosty potem żuć mojego kutasa i przełknąć
Zostawić majtki w tym Impal-u, dupcze jak Iguodala,
Noszę więcej broni niż 6 koala,
tak prędko jak narysowałem, zostało wysłane do Alaba
Zabijam językiem, Jestem Hun Atilla, Jestem Genghis Khan, Jestem urodzonym geniuszem
Plądruje twoją wioskę dla zabawy, genialna broń, sylabowa broń
Prawdziwe jak przychodzą, Long Beach, Sadan
Slaughterhouse równy świńskiej grypie
Jakbym leciał, robimy to co Ty próbujesz zrobić bez próbowania
Ponieważ dla nas to jest takie proste, gdzie wyskakujący Joe Beezy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz